Koszyk Ilość 0
Wartość 0,00 zł
Tradycyjnie, stylowo, nowocześnie,
w Twoim domu!

Regulamin

Składanie zamówienia

W sklepie internetowym złożenie zamówienia możliwe jest poprzez rejestrację konta użytkownika oraz przez tzw "szybkie zamówienie" - bez rejestracji. Zachęcamy do założenia konta użytkownika, dzięki któremu będą Państwo na bieżąco informowani o statusie zamówienia. Konto użytkownika daje również możliwość wglądu do historii zamówień, możliwość ustawienia wielu adresów dostawy, możliwość złożenia reklamacji i wiele innych.
W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Klientów prowadzących działalność gospodarczą niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
Korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w sklepie Internetowym haftydecors.pl. Niezbędnymi danymi będą tu również dane dotyczące adresu dostawy. 

Cena produktu widoczna na stronie sklepu internetowego jest ceną wiążącą brutto. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są widoczne na karcie produktu oraz wskazywane w trakcie składania zamówienia.

W celu zawarcia umowy sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta zamówienia oraz zatwierdzenie nieniejszego regulaminu. Po złożeniu Zamówienia otrzymają Państwo od nas potwierdzenie otrzymania zamówienia, a następnie informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane na adres e-mail Klienta podany w formularzu zamówienia. W potwierdzeniu tym będą informacje o zamówionych produktach oraz o formie dostawy i płatności. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
 

Realizacja zamówienia i dostawa

Czas realizacji zamówienia od 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania danej kwoty na konto bankowe, jeżeli płatność następuje przelewem lub od momentu zatwierdzenia zamówienia przy przesyłce za pobraniem.
 
O ewentualnych opóźnieniach natychmiast informujemy klienta oraz ustalamy dalszy tok transakcji. Opóźnienia mogą wynikać z przejściowej niedostępności towaru lub problemów z doręczeniem przesyłki. 
Paczki wysyłamy za pośrednictwem Kuriera oraz Poczty Polskiej. Koszt przesyłki podany jest w opisie danego produktu.

Koszt przesyłki przy dostawie przez Pocztę Polską uzależniony jest od wielkości przesyłki. Przy kilku zamówieniach za przesyłkę płaci się tylko raz, a koszt przesyłki wyliczany jest automatycznie przy dodaniu produktów do koszyka. Koszt przesyłki za pośrednictwem KURIERA wynosi 15,00 zł bez względu na wagę i wielkość przesyłki.

PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 300ZŁ PRZESYŁKA KURIERSKA GRATIS.

Reklamacja

Przy odbiorze towaru klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu i zawartości przesyłki. W razie jakichkolwiek uszkodzeń i niezgodności należy spisać protokół w obecności kuriera oraz jak najszybciej skontaktować się z Naszym sklepem. Podstawę reklamacji stanowi dowód zakupu. W przypadku uszkodzeń mechanicznych, powstałych w trakcie transportu należy spisać wraz ze spedytorem protokół reklamacyjny. Tylko na jego podstawie będzie rozpatrywana reklamacja.
O zamiarze złożenia reklamacji należy powiadomić Nas telefonicznie lub drogą mailową, a następnie przesłać reklamowany towar na adres Naszego sklepu. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad.
 

Zwroty

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@haftydecors.pl lub też pisemnie na adres naszej firmy. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu oraz oświadczeniem o zwracanym towarze. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Zwrot zostanie dokonany przez Sprzedawcę na wskazane przez Klienta konto bankowe, chyba, że klient wskaże inny sposób dokonania zwrotu. 


Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Mają Państwo prawo wglądu, aktualizacji i poprawiania swoich danych oraz mogą Państwo zażądać usunięcia ich z naszej bazy danych. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówienia jest Sklep Decor's. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.