Czas realizacji zamówienia od 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania danej kwoty na konto bankowe, jeżeli płatność następuje przelewem lub od momentu zatwierdzenia zamówienia przy przesyłce za pobraniem.
O ewentualnych opóźnieniach natychmiast informujemy klienta oraz ustalamy dalszy tok transakcji. Opóźnienia mogą wynikać z przejściowej niedostępności towaru lub problemów z doręczeniem przesyłki.
Paczki wysyłamy za pośrednictwem Kuriera oraz Poczty Polskiej. Koszt przesyłki podany jest w opisie danego produktu.
Koszt przesyłki przy dostawie przez Pocztę Polską uzależniony jest od wielkości przesyłki. Przy kilku zamówieniach za przesyłkę płaci się tylko raz, a koszt przesyłki wyliczany jest automatycznie przy dodaniu produktów do koszyka. Koszt przesyłki za pośrednictwem KURIERA wynosi 15,00 zł bez względu na wagę i wielkość przesyłki.
PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 300ZŁ PRZESYŁKA KURIERSKA GRATIS.
Przy odbiorze towaru klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu i zawartości przesyłki. W razie jakichkolwiek uszkodzeń i niezgodności należy spisać protokół w obecności kuriera oraz jak najszybciej skontaktować się z Naszym sklepem. Podstawę reklamacji stanowi dowód zakupu. W przypadku uszkodzeń mechanicznych, powstałych w trakcie transportu należy spisać wraz ze spedytorem protokół reklamacyjny. Tylko na jego podstawie będzie rozpatrywana reklamacja.
O zamiarze złożenia reklamacji należy powiadomić Nas telefonicznie lub drogą mailową, a następnie przesłać reklamowany towar na adres Naszego sklepu:
FHU DECOR'S Katarzyna Dziasek
ul. Wierzbowa 35
34-325 Łodygowice
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad.
Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@haftydecors.pl lub też pisemnie na adres naszej firmy. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu oraz oświadczeniem o zwracanym towarze. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Zwrot zostanie dokonany przez Sprzedawcę na wskazane przez Klienta konto bankowe, chyba, że klient wskaże inny sposób dokonania zwrotu.
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Mają Państwo prawo wglądu, aktualizacji i poprawiania swoich danych oraz mogą Państwo zażądać usunięcia ich z naszej bazy danych. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówienia jest Sklep Decor's. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.